תוכנה לניהול אסנה

אסאנה הינה מערכת תוכנה לניהול פרויקטים מבוססת ענן המסייעת לחברות לנהל משימות, להקצות סדרי עדיפויות ולהקצות משימות בין הצוותים. זה משתלב עם כלים אחרים לניהול פרויקטים כגון Trello ו- Jira כדי לתקשר ולהתקדם משימות ולעקוב אחר משימות ביותר ממיקום אחד. אסאנה הוא כלי הכרחי עבור הסוכנות שלנו מכיוון שהוא כלי ניהול משימות מרכזי שעוזר לנו לעמוד במשימות.

אסאנה משמשת ארגונים כמו פינטרסט

נאס"א וספוטיפיי ומציעה מגוון רחב של אפשרויות ותכונות הניתנות להתאמה אישית עם פונקציונליות רבה יותר ממה שרוב הצוותים צריכים. זה מאפשר למשתמשים לבחור את התכונות שהם מעדיפים להגדיל את התפוקה וליצור את תהליכי העבודה היעילים ביותר לצרכיהם.

אסאנה

הוא שירות תוכנה לשיפור עבודת צוות וניהול עבודה. זוהי מערכת ניהול פרויקטים מבוססת ענן המאפשרת לצוותים לארגן, להקצות ולתעדף משימות בארגון שלהם. אסאנה משמשת ארגונים כמו Pinterest ונאס"א כדי להציע מספר מאפיינים חזקים אך עם עקומת למידה גבוהה יותר מאשר אפשרויות פשוטות יותר כמו Trello.

אסאנה

הוא כלי לניהול משימות עבור קבוצות עבודה אחרות. צוותים יכולים ליצור פרויקטים, להקצות עבודה לחברי הצוות, לקבוע מועדים ולתקשר לגבי משימות אסאנה. במאי 2013 הושק האסאנה על ידי הארגון בכדי לספק לחברות בכל הגדלים את אסאנה ככלי דיווח למעקב אחר התקדמות הפרויקט וככלי מנהל אסאנה. באופן ספציפי, אסאנה ממשיכה במשימות אחראיות ומידע קשור, כולל הצעדים הנדרשים ותאריכי יעד. מנהלים יכולים להגדיר מדורים למשימות, פרויקטים, מועדים ויעדים חשובים לכל פרויקט ועליהם לספק לכל פרויקט או משימה תיאור ברור המסביר את אופי המשימה ורשימת העובדים באסאנה. תכונה חדשה בשם Asana Goals for חשבונות עסקיים וארגוניים מסייעת לצוותים וארגונים להגדיר יעדים ולעקוב אחר ההתקדמות.

תוכנת ניהול משימות של אסאנה מיועדת לצוותים

כדי שיוכלו לבלות פחות זמן בפגישות ולכתוב הודעות סטטוס ומיילים על העבודה שיש לבצע. אסאנה משתמשת בתכונות כגון אזורי עבודה, קטעי פרויקט ומשימות לניהול פרויקטים ולעבודה עם לקוחות וצוותים שונים. עבור לקוחות או צוותים שונים תוכלו ליצור עבורם אזורי עבודה שונים.

ניהול משימות

הוא הלב של כל ניהול עבודה או כלי ניהול פרויקטים, אך המשימות מוקצות לאדם אחד באסאנה המגביל את עבודת הצוות. זו לא בעיה, אך היא הופכת לבעיה כאשר אתה מקצה יותר מחבר צוות אחד למשימה. בנוסף, אם אתה מתכנן פרויקטים ארוכי טווח ומורכבים עם התכונה Asana Timeline, אתה תיתמודד עם אתגרים מכיוון שחסרים לה תכונות ניהול פרויקטים בהשוואה לחלופה של Asana, תרשים ה- Gantt המסורתי.

כדי לעזור לאסאנה לכתוב את תוכנית הפרויקט שלך, אסאנה מביאה מידע על המשימות שלך כדי ליצור את לוח השנה ואת תצוגת ציר הזמן שלך, כדי להעריך אם הפרויקט בסדר. על ידי מתן שם לתלות בין משימות, הוא יודע אילו משימות טרם התחילו ואילו טרם הושלמו. זה עוזר לך לעדכן את העבודה הנכנסת שלך על ידי הצגת הודעות על משימות והודעות שהוקצו חדשים מהצוות שלך ומספקת לך תצוגת לוח שנה.

SendTask

הוא פתרון לניהול משימות המהווה כלי שיתוף פעולה נהדר לצוותים. אנו ממליצים עליו כאחת מחלופות האסאנה החינמיות שלנו מכיוון שהוא קל לשימוש ומספק פונקציונליות יעילה לניהול משימות, ניהול פרויקטים ושיתוף פעולה בין צוותים ללקוחות. על ידי הצגת משימות, עדכוני סטטוס, התראות וכל השאר, תוכלו לארגן ולתעדף את עבודתכם בקלות.

Kissflow Project

הוא אלטרנטיבה מדהימה לניהול פרויקטים לאסאנה, שנועדה לפשט את ניהול הפרויקטים ולהגדיל את העסק שלך, תוך שהיא מציעה למשתמשים גמישות ללא תחרות. פרויקט עבודת צוות מספק כלים לניהול פרויקטים להגברת הפרודוקטיביות של הצוותים שלך עם מודולים קלים לשימוש וחזקים מספיק לניהול מגוון רחב של פרויקטים. Wrike מציעה מודולים המסייעים לך להשיג שליטה על פעילויות צוות, עומסי עבודה, משימות, עבודת צוות, שיתוף ידע, משימות וניהול פרויקטים.

שלא לדבר על מטרתה העיקרית

היא לשפר את שיתוף הפעולה הקבוצתי באמצעות אזורי עבודה, תיקי עבודות, פרויקטים ומשימות. תוכנת ניהול פרויקטים אינטואיטיבית כמו אסאנה מכוונת למפתחי תוכנה, צוותים ומנהלי פרויקטים העובדים על מוצרים ופרויקטים הקשורים לתוכנה. ניהול פרויקטים של אסאנה הופך פופולרי יותר ויותר בזכות נוחות השימוש והתכונות החזקות שלו, במיוחד בפרויקטים מורכבים.

סיפקנו לך את כל מה שאתה צריך לדעת על ניהול פרויקטים של אסאנה כדי להחליט אם אתה צריך את זה או אם אסאנה מתאימה לך.

זו תוכנה לניהול משימות ושיתופי פעולה מבוססת אינטרנט המפרצת את הכאוס בדוא"ל ומפגישה משימות. אסאנה הוא כלי שיתופי המסייע לצוותים לעקוב ולנהל משימות ותהליכי עבודה לכל סוגי הפרויקטים.

זו אחת האפליקציות הטובות ביותר לניהול משימות ותהליכי עבודה עבור סוגים מסוימים של פרויקטים

עם זאת, אל תבלבלו עם פלטפורמה מקיפה לניהול פרויקטים, מכיוון שהיא אינה כלי לניהול משאבים עם תקצוב, מעקב אחר עלויות וכל שאר התכונות שהייתם מצפים מפלטפורמה כזו.

אסאנה עמוסה בתכונות ולוקח רק כמה דקות לעלות לצוות שלך

יש לו את כל התכונות שיש לדרישות רבות לניהול פרויקטים, אך חלקן חסרות, והיא מציעה מספר אינטגרציות חלקות של צד שלישי כדי להרחיב את הפונקציונליות, כולל Google Drive, Microsoft Outlook ו- Salesforce. אסאנה היא מנהלת משימות חזקה, והתמחור שלה מתחיל ברמה חופשית ליחידים ולקבוצות קטנות, כך שתוכלו לנסות זאת לפני שאתם קונים.

עם תכונות חזקות, ממשק משתמש נהדר ורשימת לקוחות מנופחת, נראה כי אסאנה מקדימה את המשחק שלה בשלב זה. עם השיפורים האחרונים בשלוש עד חמש השנים האחרונות, יש לו כעת את אחד ממשקי המשתמש הייחודיים והיפים ביותר.

אם אתם מחפשים רשימה פשוטה לפרויקטים שלכם

אסאנה יכולה לעזור. אנו מאמינים כי אסאנה פועלת בצורה הטובה ביותר עבור שלושה עד חמישה משתמשים שיכולים לספק תובנות לגבי הפרויקטים והמשימות שלהם. העיצוב והגמישות המתוחכמים הופכים את אסאנה לאפליקציה חזקה לניהול משימות עבור סוגים רבים של עבודת צוות וניהול משימות אישיות.

בשנת 2014 הציגה אסאנה תצוגת לוח שנה לפרויקטים ומשימות באפליקציית iOS המקורית שלה [20] וכן בדשבורד. בשנת 2016 נוספו תכונות של מנהל מערכת, כולל ניהול חברים, [25] ניהול צוות, [26] ובקרת אבטחת סיסמאות.

משתמשים בסיסיים נהנים מפרויקטים בלתי מוגבלים

הודעות, יומני צוות, פעילויות ואחסון קבצים. שדרוג ל- Asana Premium מעניק לך פרויקטים אורחים ופרטיים פרטיים ללא הגבלה בחינם, אבני דרך של הצוות הפרטי בצורה של קונסולת ניהול מורחבת. צוותים מבוזרים של עד 100 איש יכולים להשתמש בתוכנית הבסיסית ולעולם לא משלמים שקל.