שירות עיבוד שבבי

עיבוד שבבי הוא תהליך המורכב משחיקה, חיתוך, קידוח, יצירה, שחיקה ועיצוב של חלקי מתכת או חומרים אחרים המתבצעים בדרך כלל באמצעות מכונה כמו מחרטה, מסור חשמלי או מכבש. בעוד שרוב העיבוד שבבי עוסק בלקיחת חלק מחלק והפיכתו למושלם, ניתן להשתמש בעיבוד שבבי גם כדי להוסיף חומר לחלק.

בניגוד לייצור תוסף או להדפסת תלת מימד, עיבוד CNC נחשב לחסר. זוהי קטגוריית ייצור רחבה, הכוללת תהליכים רבים ושונים מבוקרי מחשב, בהם חומרי גלם מופקים בכמויות מדויקות כדי לייצר צורה כמעט סופית של חלק.

CNC (עיבוד שבבי מספרי מחשב)

היא שיטת ייצור חיסור המשתמשת בשילוב של בקרות מבוקרות על ידי מחשב וכלי מכונה להסרת שכבות חומר מוצק. בעזרת כלי מכונה בשליטת CNC כגון מחרטות, מכונות כרסום וטחינה, אנו יכולים לייצר חלקי מתכת בדיוק רב. עיבוד CNC הוא שיטת עיבוד שבבי CNC מבוקרת המציעה מספר יתרונות על פני עיבוד שבבי קונבנציונאלי.

אמנם כל צורות הייצור והעיבוד דורשות מיומנות ומומחיות גבוהה

אך עיבוד CNC בקנה מידה גדול דורש ציוד מיוחד מספיק כדי להתמודד עם ייצור גדול מדי. מוגדרים כחלקים כבדים מכדי לזוז על ידי אדם או גדולים מכדי שיתאימו למכונות CNC סטנדרטיות, תעשיות רבות כיום תלויות ביצרנים. 

א. סוסתיאל בע"מ מתמחה בשירותי עיבוד דיוק CNC ומשרתת לקוחות מאז 1982

גישה מעשית בשילוב עם מגוון רחב של יכולות עיבוד ממצבות אותנו כמקור יחיד פתרונות סוהרים מעיצוב ועד סיום. שירות עיבוד שבבי בהתאמה אישית מתמחה בייצור חלקים איכותיים המותאמים לצרכים הטכניים שלכם. לחברה אבות טיפוס ומומחים לסדרות קטנות עם ניסיון של למעלה מ 41 שנים.

ייצור יכולות ייצור מדויקות ועיבוד CNC לתעשיות החלל

הביטחון, מכונות כבדות, אנרגיה חלופית ותעשיות רכב. בנוסף לספק שירותי עיבוד CNC לפלדה ונחושת, אנו יכולים לספק שירותים אלה גם לטיטניום. שמיד כלי עבודה והנדסה בווילה פארק, IL, ייצרו חלקים ומוצרים לצבא, מכונות אוטומטיות וציוד ספורט.

ציוד וכלים המסייעים לנו להציע עיבוד דיוק באיכות גבוהה כוללים פרופיל שטח בכיס

קידוח, סיבוב, כרסום חוטים, חריצה ועוד. כלי כרסום אנכי ואופקי, מכונות השחזה, מרכזי סיבוב, כלים חדים, מסורים קרים, מחרטות CNC ומכונות כרסום CNC, מכונות כלים וכלים מתקדמים הם רק חלק מהכלים המתקדמים בהם אנו משתמשים. סקירה כללית של פעולות עיבוד CNC שלנו סט של יותר מ -60 מכונות CNC מכסה את כל מגוון שירותי העיבוד כולל סיבוב, כרסום וקידוח, שחיקה וכו '.

חברות הזקוקות לצורות מדויקות

עקביות ומורכבות לחלקי מתכת, יכולות ליהנות משירותי העיבוד שלנו. למעשה, עיבוד שבבי CNC מאפשר לנו לייצר את החלקים המותאמים אישית שלנו בעיצובים מורכבים יותר ממה שאפשר בשיטות קונבנציונליות. אנו מציעים שירות עיבוד שבבי CNC מנירוסטה, שירות עיבוד CNC אלומיניום ושירות עיבוד דיוק CNC לחלקים מורכבים.

אנו גאים לעזור ללקוחותינו להתמודד עם אתגרים ולנצל הזדמנויות. תהליכי עיבוד CNC שלנו הם חדישים לכל פרויקט בענף, אז אם אתה לא בטוח שנוכל להתמודד עם כל דבר, נסה זאת.

מכונאים מוסמכים משתמשים בטכנולוגיית CAD (CAM) כדי לייעל את קבצי העיצוב שלך מבחינת האיכות, הדיוק והעלות. שירות העיבוד שלנו משתמש בתוכנה העדכנית והטובה ביותר בכדי לעבוד איתה ולראות את העיצובים האלקטרוניים שלך ב- CAD.

מרכזי הפיכה שלנו ב- CNC מצוידים בכלי בקרת CNC קשיחים כדי למזער זמני הגדרה ואפשרויות אוטומטיות של לכידת חלקים ואינדקס. ציוד הבדיקה כולל תיאום מכונות מדידה ומומחים בעלי ניסיון של עשרות שנים.

תכנון חלק מוצלח כולל בחירת החומרים המתאימים, תהליך הייצור והגיאומטריה הידידותית לפלסטיק. ניתן לעבד חלקי אב טיפוס לסדרות קטנות לפני כמויות ייצור מלאות ללא עלות.
למידע נוסף על מפעל עיבוד שבבי ושירות עיבוד שבבי באפשרותך לבקר באתר asustiel.com

אנו מציעים ללקוחותינו שירותי ייצור, עיבוד ועיבוד. לצורך חיתוכים מדויקים ומכלולים מורכבים, אנו משתמשים במיומנויות שלנו ועובדים עם מומחי הייצור הטובים ביותר בכדי לספק חלקי פלסטיק איכותיים ועקביים.

בגלל הכמות הנמוכה והעתק האיכותי של עיצובי תלת מימד

תעשיית הייצור לא הצליחה לעבוד עם תנועת היצרן. שירותים מעטים עומדים לרשות המפיקים, מכיוון שהם כפופים להגבלות כמות ומחירים מינימליים על מנת להגיע לחלק גדול מקהילת המפיקים. מעטים יכולים להתאים את הקפדה על קוקס למפרטים מדויקים, יצירת גאומטריות מורכבות וייצור המוני של כל מיני חומרים וחלקים מיוחדים.