למה שווה לטוס למדריד?

מדריד ידועה כעיר האירופית השמשה ביותר וגם עיר אירופאית בה תוכלו למצוא מספר מיוחד של פעילויות פנאי מרתקות והזדמנויות כמו גלריות אגדיות, מוזיאונים ישנים ובתי קפה ספרדיים מסורתיים. קרנבל ורנוס ופסטיבל לה וילה באוטוניו הם שלושת נקודות השיא של השנה.

לעיר יש שדה תעופה, שדה התעופה אדולפו סוארס מדריד-בראחס, שנמצא תשעה קילומטרים ממרכז העיר. מעל 48 מיליון נוסעים בשנה עושים את דרכם אל נמל התעופה וממנו.

מטיילים בארה"ב יכולים להזמין טיסות ישירות עם אייר אירופה

חברת הדגל של ספרד וחברת אייבריה איירליינס. שלוש חברות התעופה הגדולות בארה"ב המציעות טיסות ישירות לעיר הן דלתא (ארה"ב) ואמריקן איירליינס. חברות תעופה אחרות המפעילות טיסות מארצות הברית למדריד כוללות את בריטיש איירווייס, אייר פראנס, TAP פורטוגל, איר לינגוס ו- KLM.

תלוי בתאריך יש טיסות לואו קוסט ישירות מבוסטון (BOS)

ניוארק (EEA) וסביליה (SVQ) עם עצירת ביניים קצרה בליסבון. TAP פורטוגל היא אופציה נהדרת עבור מטיילים בחוף המזרחי שרוצים לנסוע לספרד בפחות כסף ולחקור את ליסבון באף ובסוף דרכם. אייבריה איירליינס, חברת התעופה הלאומית הספרדית וחלק מ- One World Alliance – אמריקן איירליינס ובריטיש איירווייס (שהשיקה לאחרונה תוכנית שותפים לואו-קוסט המציעה טיסות לסן פרנסיסקו (SFO), לוס אנג'לס (LAX) וברצלונה (BCN)) – זו אפשרות טובה אם אתם בחוף המערבי ורוצים לחסוך כסף בטיסות.
למידע מורחב אודות לטוס למדריד ולמה שווה לטוס למדריד? כדאי לבדוק כאן: xn--7dbars5c.co.il

כשאתה מזמין את הטיסות שלך ב- Cheapoair

תקבל את הכרטיסים הזולים ביותר שיש למדריד ולבראג'ה. איבריה מבטיחה מחירים של הרגע האחרון בכל הטיסות למדריד וממנה. ניתן להזמין טיסות זולות יותר למדריד בזמני נסיעה נמוכים יותר אם מזמינים מראש. המחירים המוצגים להלן מתייחסים לטיסות שלקוחות מחפשים למדריד. המחירים כפופים לזמינות המושב, שינויים במחירים אפשריים, עמלות ותוספות נוספות בעת ביצוע הצ'ק-אין.

דף זה אינו כולל חברות כרטיסי אשראי או הצעות כרטיסי אשראי זמינות. אם אתה לא רוצה לטרוח לחפש את הטיסה שלך, תן לנו לחפש אותה בשבילך.

הזמנת טיסה במחלקת עסקים היא האופציה הטובה ביותר למנוע בלאי של מסע ארוך. אם הטיסה שלך יוצאת ממדריד, שדה התעופה הבינלאומי בראחס יכול להיות צפוף, אז השאר הרבה זמן לביטחון ולהגיע למסוף שלך.

אם אתה טוס תדיר הנוסע במחלקת עסקים

אתה מכיר את היתרונות השונים שהוא מציע. רוב חברות התעופה מציעות מושב שכיבה או שכיבה המצויד בשקע חשמל למחשב הנייד שלך ובצג מסך מגע לבידור האישי שלך בטיסה. אבל כשאתה טס בפעם הראשונה, עליך לחוות את כל השמחה והנוחות שיש לבקתה במחלקת עסקים.

Travelmath מציעה מחשבון זמן טיסה מקוון לכל סוגי המסלולים

ניתן להזין שדה תעופה, עיר, מדינה, מדינה או מיקוד ולחשב את זמן הטיסה בין שתי הנקודות הללו. המחשבון משתמש בטווח גדול ובמהירות הטיסה הממוצעת של מטוסים מסחריים כדי לקבוע כמה זמן תעבור טיסה טיפוסית.

אם טסים למדריד לצורך עסקים

בקרו בפסאו דה לה קסטלאנה, רובע העסקים של מדריד, נוף בצורת גורדי שחקים המהווה את המטה הבינלאומי של חברות המונות מיליון דולר שעשו היסטוריה ארגונית. לאחר יום ארוך בחדר הישיבות, אנו הולכים לשוטינג השור הגדול ביותר בספרד, פלאזה דה טורוס, שם מתקיימות באופן קבוע קרבות שוורים. צאו לטייל לאורך מדריד רו, טיול טבע מרהיב העובר במקביל לנהר מאנזנארה לאורך 10 ק"מ ומסתיים במטאדרו, מרכז תרבות ניאו-מודג'אר מרשים בתחילת המאה העשרים ששימש בעבר כבית המטבחיים והתעשייה העירונית של העיר.

ממוקם בלב מדריד

הרטירו הוא המקום המושלם להירגע בו. נכון, מדריד היא לא יעד החופשה הטיפוסי שלכם, אבל היא מלאת עניין ומבטיחה כי עיר מובילה תתפרק בכל עת של השנה. אמנם אנו אוהבים את ברצלונה ויעדים פופולאריים אחרים, אך מדריד אינה צפופה בקיץ.

אחת הסיבות שהאוכל כל כך טוב

היא שבספרד יש כמה מהערים הגדולות ואחת הקוסמופוליטיות שלה. בעוד שברצלונה היא יותר עיר בינלאומית, מדריד היא עיר ספרדית. קהילות מכל רחבי העולם, כולל אמריקה הלטינית, אפריקה, אסיה ושאר אירופה, התיישבו כאן ויצרו כור היתוך של תרבות ויעד מרגש. לאחר שתספיק להמולת הערים, אל תסתור באחד מהשטחים הירוקים הרבים שהכי טובים באביב. במדריד יש אחד השטחים הירוקים הנרחבים ביותר של עיר אירופית כלשהי. יש שפע של שטחי פארק המשתרעים על יותר מ -40 פארקים בתחומי העיר.

שירות הלקוחות של אמריקן איירליינס ב- JFK היה מחריד וגרם לכמה נוסעים להחמיץ את הטיסות שלהם

קשה להבין מדוע התעלמו כל כך הרבה שקיות או לא הועמסו בטיסת KLM מאמסטרדם לבריסל. לא רק זאת, לא הייתה שום דרך להזין את מספר הטיסה (AY6) באות ספרתית, וכך לשחרר WiFi במהירות נמוכה.

בטיסה שלי מ- LAX ל- LHR, נאמר לי שאין בקשה כזו ברשומות שלהם, ונשארתי רעב לאורך כל הטיסה. אין לך ציפיות גבוהות לתעריפים נמוכים מאלה של חברות תעופה אחרות.

ארוחת הצהריים הייתה הטובה ביותר שזכור לי בטיסה מזה זמן רב. הדיילים הגיעו עם מים כשישבנו, והציעו שוקולדים וכדומה. השיחה על הסיפון הייתה די סתמית, שכן הטיסה ארכה שעתיים בלבד.

לא הייתה לי שום כוונה להשתמש בווירג'ין אטלנטיק, אבל צוות הטיסה ודניאלה הכניסו לי כסף. אני חדש בפורום הזה, ולכן הפוסט הזה יכול להגיע מאוחר מדי, ואני מתנצל, אבל הגעתי למדריד ומצאתי שזה כדאי.