משכנתא לזוגות צעירים

מומחית היחסים קורין סוויט התחברה עם ברקליס משכנתאות לפיתוח טיפים וטריקים מובילים אלה שיעזרו לזוגות צעירים להתכונן כלכלית לבעלות על ביתם הראשון. כמה אתה יכול להרשות לעצמך לקנות בית וכמה תצטרך לשלם עבורו אם אתה יכול?

התחל תוכנית חיסכון עם בן / בת הזוג שלך

כדי להיות מסוגל לממן מקדמה על הבית תוך מספר שנים. זכור גם כי לחלק מהספקים יש פיקדון בגובה 3 אחוזים, ויש אנשים שעשויים להיות זכאים לשירותי התמיכה בתשלום, אך אינך צריך לקבל דירוג אשראי מושלם או שהתנהגת בכדי לזכות במשכנתא. הם גם רוצים לראות כיצד המלווים מחשבים כמה הם מוכנים להלוות לך.

אתה צריך גם לשקול איזה סוג בית אתה רוצה לקנות ואיזה סוג משכנתא מתאים לכלכלה שלך

אתה יכול להיפגש עם מלווה משכנתא כדי לראות אם אתה זכאי לאחת מהתוכניות הללו. שוחח על האפשרויות שלך עם המלווה שלך ורשום כמה מהתכונות שאתה רוצה למשכנתא שלך.
למידע נוסף אודות משכנתא לזוגות צעירים כדאי לבדוק כאן: contact.org.il

משכנתא משותפת היא אפשרות טובה לכל מי שמעוניין לקנות בית עם בן זוג, אך דיברנו האם זו האופציה הנכונה. משכנתא משותפת היא אופציה נהדרת עבור אנשים שרוצים לשלב נכסים ולהעפיל למשכנתא יחד, והיא גם אופציה נהדרת עבור זוגות צעירים.

זו יכולה להיות אופציה נהדרת עבור קונים ראשונים

אלה עם חסכון מוגבל כדי לשפר את הסיכוי שלהם לקבל משכנתא בגיל צעיר. כדי לעזור לקונים צעירים להשכיר את הנכס, תוכלו לקנות את הנכס מחשבון משותף עם ההורים ולקבל ערבות למשכנתא. ישנן מספר דרכים להשיג את המשכנתא, כגון יחס הלוואה להכנסה (LTR) או מסגרת אשראי ביתית.

אם אתה רוצה להשיג בית עם מקדמה מינימלית

הלוואת FHA היא אחת האפשרויות המעשיות ביותר. אם יש לך אשראי טוב ואתה יכול להשקיע כסף רב ככל שתוכל, ההימור הטוב ביותר שלך הוא הלוואה קונבנציונאלית, מכיוון שאתה בדרך כלל משלם עבור ביטוח משכנתא פרטי. אבל אם אתה מעוניין בתשלום מקדמה קטן – תשלום ותרומה דורשים את הגמישות של הלוואת דירה – הלוואת דירה מבוטחת ב- FHA היא אפשרות.

קונים המקבלים משכנתא 20% מסורתית יצטרכו לקחת פוליסת ביטוח משכנתא ביתית (PMI) בכדי לכסות את סיכון ברירת המחדל אם הם צוברים חובות רבים מכדי להסיר את ה- PMI

אם בני זוג משלמים מקדמה קטנה של 20,000 דולר או פחות (1,500 דולר), הם זכאים לביטוח משכנתא פרטי (LMI), שנע בין 0.5% ל -1.2% מההלוואה. בנקים מלווים ללווים הלווים מהמשכנתא המלווה, או L & C, המאפשרים להם לקנות בית עם פחות מ -20 אחוז פיקדון.

אם תרשום פחות מ -20% מהמשכנתא שלך

תצטרך לשלם פרמיית ביטוח משכנתא הדומה ל- PMI לאורך תקופת ההלוואה. אתה יכול לקבל משכנתא על בית עם מקדמה קטנה יותר של 20,000 $ או פחות, אך המלווה שלך עשוי לדרוש ממך לקחת ביטוח משכנתא פרטי (PMI) כדי לכסות את הסיכון הנתפס גדול יותר. אם תקבל את המשכנתא עבור פיקדון קטן ותשלם עבורה באמצעות L & C או L & C LMI, המלווה ידרוש ממך לשלם עבור ביטוח המשכנתא הפרטי (PMi).

אם האשראי של בן הזוג שלך לא גדול

זה אולי מפתה לדחות אותו, אבל אז אתה כזוג יכול להחליט שרק האדם עם הזיכוי הטוב ביותר צריך להיות במשכנתא. למרות החיסרון הזה, לפעמים יכול להיות הגיוני שהשותף האושר באשראי יגיש בקשה למשכנתא בעצמו, וזה אפילו יכול להיות מפתה לדחות את זה.

אם האשראי שלו גרוע ושלך טוב, הוא יכול לבקש משכנתא בעצמו ולהשתמש רק בדירוג האשראי הטוב ביותר שלו. זה נראה מספיק סביר, אבל יש לו סיכוי לקבל אישור למשכנתא, וזה לא יהיה קל.

כדי להבטיח שתקבל את עסקאות המשכנתא הטובות ביותר הבטוחות והנוחות לך לטווח הארוך, עדיף לפנות לייעוץ אצל יועץ משכנתאות מנוסה לצעירים. כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר בשלב מוקדם בחיפוש המשכנתא שלך, עליך לבצע בדיקת שוק ולקבל ייעוץ, אך אל תשכח לבקש עזרה ממומחי משכנתאות בשירות ייעוץ משכנתאות.

אם לך ולשותף שלך יש אשראי רע

אינך יכול להיות זכאי למשכנתא יחד, ושיעור המשכנתא יהיה גבוה יותר. כדי לעקוף את זה, על שני הצדדים לעבוד יחד כדי לבנות את ציוני כרטיסי האשראי שלהם, כגון תשלום חשבונות אשראי בזמן בכל חודש. תשכחו מהשיעורים הטובים ביותר למשכנתא – אם לשני השותפים יש אשראי גרוע יותר, יתכן והמשכנתא שלכם לא תתאים לכם.