איך נוטריון עובד

בפוסט זה אענה לשאלות אודות נוטריוני USPS, כולל מהי תעודת נוטריון, מדוע יש צורך במסמכים, כיצד פועל שירות הנוטריון ומה הדרישות לביקור נוטריון. בפוסט זה אנו עונים על שאלות מהציבור אודות "משרד הנוטריון", כולל תהליך הפיכתך לנוטריון ומדוע כדאי לך להיות נוטריון במשרדך.

להלן הצעדים שיש לנקוט על מנת שנוטריון יירשם כנוטריון 

לאחר מכן חותמים הנוטריונים על המסמך הנוטריוני, נדרים, מקבלים את האישור מהחותם, מצרפים את חותם הנוטריון האלקטרוני ואז מסמנים את המסמך בחותם או בחותם כדי להבטיח שמירה על שלמותו. נוטריונים חותמים על מסמכים כדי להפוך אותם לנימוקים – ומסמנים אותם בחותמות או בחותמות ברגע שהם מרוצים משלמות המסמכים. נניח ש"נוטריון – ציבורי "חותם את חתימתו על מסמך, כפי שחתם עליו כאשר הוענק לראשונה את החוזה.

הוא שלמרות שחוקי המדינה וכללי החברה עשויים למנוע מהנוטריון לסרב לאשר, הוא עדיין צריך להעריך האם כל המרכיבים הנדרשים של האישור הנוטריוני קיימים. אם הוא לא בטוח שזה מה שנאמר, הוא יכול לסרב לפתוח את המסמך ל- NotARize. על נוטריונים לאשר גם את זהות האדם אשר אישר את החתימה באישור באמצעות אישור נוטריוני. לאחר קבלת האישור, "הנוטריון הציבורי" יוודא כי החותם הוא אכן אותו אדם כמו זה המוזכר במסמכים.
למידע נוסף אודות איך נוטריון עובד ניתן להעיף מבט ב- rehovot-notary.com

תרגום נוטריוני מה זה אומר ?

ישנן כמה מדינות המסדירות כמה ניתן לגבות עבור שירות זה. מרבית המדינות מחייבות נוטריונים לבצע רק פעילויות נוטריוניות הקשורות לאינטרסים של החברה, ומחייבות את המעסיק לכסות את כל עלויות ההסמכה וההתחדשות של העובדים. אם ברצונך להשתמש בנוטריון אלקטרוני כדי לאמת מסמכים מרחוק, עליך לוודא שיש לך את החוק הדרוש לאימות מרחוק של המסמך. הסיבה היא שאין טכנולוגיה שיכולה להפוך את העבודה הנוטריונית של החותם משירות של אדם לשירות נוטריון מקוון, אלא רק בגלל שהמדינה אישרה להשתמש בנוטריונים אלקטרוניים כשירות במדינות מסוימות, כמו קליפורניה.

 

מי הוא נוטריון ומה היא הגדרת תפקידו ?

על מנת לנהל את התהליכים הדרושים לאימות זהות החותם בהתאם ל"זכות הנוטריון "של מדינתו, על נוטריונים להשתמש בפלטפורמה של צד שלישי ולהתנהג באופן העולה בקנה אחד עם החוק במדינת קליפורניה ואחרים. מדינות.

אין צורך למסור פיזית את המסמך החתום לנוטריון

אך על החותם לשלוח אותו בדואר ולחתום ולהחתים, להחתים ולחתום על המסמך. זה לא חייב להיות באותו יום ואת החתימה יש לחתום יום אחד לפחות לפני המינוי מול הנוטריון. עליו גם לזהות מיהו החותם ולפקח עליו בעת חתימת המסמכים.

לאחר המעשה הנוטריוני, נוטריון בדרך כלל דורש כי האדם שחתם על המסמך יהיה בדעתו הנכונה, שיחויב בתשלום אגרה ובעותק של המסמך.

גם אם מישהו שהיה עד לחתימת המסמך מופיע לפניו ונשבע כי האדם באמת חתם עליו. אם החותם מופיע בנוכחות פיזית של נוטריונים על מנת לאשר מסמך באופן חוקי, "החתימה הנוטריונית" מוכיחה שהוא או היא לא חתמו עליו בשכלו הנכון. במילים אחרות, אם חתימתו של מי שמאושר על ידי נוטריון נחתמה על ידי אדם אחר לפני שנחתמה. הנוטריון מאשר כי החתימה על המסמכים תואמת את החתימה על המסמכים עליהם נטען כי חתם.

משימתו של הנוטריון

היא לחתום על המסמך, לחזות בו ולאמת את החתימה על מנת להפוך אותו למחייב מבחינה משפטית. אלא אם כן מסמך מחייב את חתימת הנוטריון, הנוטריון הוא חתימת עד. עלות נוטריון תלויה במספר המסמכים שהוא מתייעץ ובוחר, וכן במצב בו מבוצעים המסמכים.

נוטריון רשאי כמעט תמיד לאשר מסמכים 

אם אתה הופך לנוטריון אלקטרוני, ההליך זהה כאילו הגשת בקשה ל"ועדת נוטריון ". אתה יכול גם להקים עמלה או למנות נוטריון רגיל שיהפוך לנוטריון מרוחק או מקוון. נוטריונים כמעט ולא מתקבלים לעולם, אך בחלק מהמדינות בהן הוקמה ועדה, הם רשאים להעריך מסמכים "כמעט" או "כמעט תמיד" בכל מקום, בכל מדינה בה הונפקה הוועדה, או בכלל לא.