מה זה כתרי זירקוניה

כתר PFM הוא פשוט שיקום שיניים עשוי חרסינה שכבתית וסגסוגות מתכת כגון סגסוגות מתכת, זכוכית או קרמיקה. פורצלן התמזג במתכת, ובמקרים מסוימים אף בשילוב של שניהם, בצורת כתר מתכת וכתר קרמי.

לאחר מיקומם

כתרי חרסינה עמידים במיוחד ומתאימים לצבעי השיניים שמסביב. המראה הברור והשקוף של זירקוניום מאפשר צביעת שיניים מושלמת המתאימה ביותר לצבע השן הטבעי של המטופל. כתרי זיר קוניום מחקים מראה של שיניים טבעיות, אך הם טובים יותר מכיוון שהם שקופים ונראים דומים להם מאוד באופן שהם מחזירים אור. הם אינם רגישים לחום או לקור כמו שחזור מתכות מסורתי, ולכן הם נותנים לאור לעבור דרכם ומחקים את צבע הפה הטבעי שלהם, בדומה לשיניים אנושיות.

אם ילדכם זקוק לכתר שיניים

כתר זירקוניה מעוקב עשוי להתאים עבורם, בין אם הם פשוט מעדיפים מראה טבעי ובין אם הם סובלים מאלרגיה למתכת. אם אתה יושב על הכיסא מכיוון שאתה זקוק לכתר או לשיקום אחר, בקש מרופא השיניים שלך כתר של זיר-קוניום. גם אם לילד יש אלרגיה למתכות או תגובה אלרגית למתכת בשיניו, אם הוא זקוק לתיקון שיניים או שיניים תותבות, אז כתר ZIRCONIA יהיה הבחירה הנכונה עבורו.

חוזק הזירקוניום מאפשר גם ייצור כתר ללא מסגרת מתכת

אך הכתר חייב להיות עשוי מחומר חזק. זה חשוב מכיוון שזה יקשה על הבחנה בין כתר ZIRCONIA לשן טבעית. הבחירה הטובה ביותר של כתרים עשויה להיות בחלק האחורי של הפה או למראה טבעי יותר, כמו למשל כתר מעוקב.

למרות שרופא שיניים כללי יכול להתאים כתר זירקוניה בצורה מושלמת

עדיף להתייעץ עם תותבת שיניים לטיפול. כתרי ZIRCONIA מכסים את השן וניתנים למריחה באופן שלא תראו כתר שיניים של ZirCONia כאופציה. הכתר קשה מאוד למיטה, כך שתוכלו ללבוש אותו על השן הנגדית במשך תקופה ארוכה, כמו כמה חודשים ואפילו שנים.

במרפאת שיניים באנקורה אנו גאים להציג את טיפול השיניים הטוב ביותר בהיידראבאד

עם מגוון רחב של כתרים מעוקב זירקוניה בוודאי תפגשו בטיפולי השיניים הגבוהים ביותר. מעבדת השיניים הבאה מתמחה זה מכבר בהצעת BruxZircrown, כתר ZIRCONIA הזול ביותר.

כתרי זירקוניה מעוקבים הם אחת האפשרויות החזקות ביותר עבור כתר השיניים ונצמדים היטב לשיניים. הם נועדו לענות על הצרכים של כל מטופל ודורשים פחות שיניים תותבות מאשר סוגים אחרים של כתרים.

כאשר כתרי הזירקוניום מוכנים

רופא השיניים מסיר את הכתר הזמני ומקבע את הכתר במלט שיניים. לאחר תיקונם, תוכלו לחסוך זמן רב, מכיוון שרופא השיניים שלכם יצטרך לעשות מינימום הכנה בכדי להתאים אותם לשיניים המדוברות. כתר ה- ZIRconium נלחץ לקרמיקה או חרסינה בכדי שהוא ייראה טבעי יותר לשיניים, וכשהוא מוכן, רופאי השיניים מסירים אותו.

כתרי הזירקוניה המעוקבים יהיו בעלי צבע וצורה של השיניים המקוריות ויהיו עמידים הרבה יותר מאמייל או חרסינה

שיקום עם כתר ZIRCONIA טהור יעניק לך את השיניים הטבעיות הכי יפות שנראות בדיוק כמו האמיתיות. רופא שיניים קוסמטי מיומן, כמו דוקטור סמיילינג סמייל ממרפאת השיניים איסט רוז, יכול להבטיח יישום מיטבי של כתר זיר. אם אתה מעדיף כתר קונבנציונאלי עשוי סלרין, הטכנאים שלנו יכולים לעצב כתר עם גשרי שרף.

זירקוניה

היא גם קרמיקה, המשמשת לעיתים לייצור ציפויים, והיא קשורה למתכת באופן זהה לקרמיקה וכתרי מתכת. מתכת – חרסינה מותכת נבחרת לעתים קרובות בזכות חוזקה ועמידותה, מכיוון שהיא יכולה להתיך זהב, כסף או סלרי עם מתכת. ZIRKONIA נחשב לעמיד ביותר ויפה מכל המתכות הממוזגות בפורצלן זהב וכסף. הוא עשוי מתחמוצת גבישי, סוג של ZIRconium, ולכן הכתר הוא גם זול יותר מכל כתר אחר כדי להגדיל את היתרונות החיוביים שלו.

רופאי שיניים רבים מייצרים כתרי זירקוניום על ידי שליחת רושם של השיניים שלך למעבדה

כדי להכין את הכתר. אמנות שיניים מתקדמת היא בעצם כל כך טבעית – כך שרוב האנשים לא מבחינים שיש לך כתר שיניים. אולי תשכח את זה זמן מה, אבל יש לך חיוך לבן יפה מחרסינה. ניתן להשתמש בכתרי חרסינה ו- ZIRCONia יחד בדרכים שונות, כמו ציפויים, שיניים תותבות ואפילו משחות שיניים.

מכיוון שכתרי זירקוניה מעוקבים הם בעלי אסתטיקה מעולה ואינם ניתנים להריסה

הם הפכו לבחירה פופולרית לייצור כתרים דנטליים ושחזורים אחרים בזכות האיכות הגבוהה והעלות הגבוהה שלהם. ייצור הכתר של ZIRCONIA מחייב מיזוג של חרסינה או קרמיקה אחרת לבסיס מתכת, בעוד שהכתר נטחן ישירות מגושי ZIRconium מוצקים. הם דורשים תהליך שונה מזה של חרסינה – כתרי מתכת מותכים, כמו במקרה של גשר שיניים.