איך עושים מסחר בקריפטו בשנת 2021

תעשיית הקריפטו עשתה דרך ארוכה ו -2021 תהיה שנה מרגשת עבור מטבעות קריפטוגרפיים. שוק המטבעות משתנה, והנה כמה מגמות שיכולות לחולל מהפכה בשוק המטבעות קריפטוגרפיים בשנת 2021. המסחר במטבעות קריפטוגרפיים כרגע על השפתיים של כולם ויש פוטנציאל רב במסחר במטבעות קריפטוגרפיים. מבט חטוף על כמה מפלטפורמות המסחר הקריפטו הפופולריות ביותר באינטרנט מראה שזה זמן מעניין עבור סוחרי קריפטו ומשקיעים כאחד.

אם אתה רוצה לדעת יותר על הבורסות האלה

קרא את המאמר שלנו על חילופי ההצפנות החשובים ביותר בשנת 2021. אם אתה מעוניין בחמש פלטפורמות המסחר הטובות ביותר במטבעות קריפטוגרפיים שתוכל לדלג עליהם ולהמשיך עד 2021, הנה חילופי המטבעות הטובים ביותר לשנת 2021 אם אתה סוחר מטבע מטבעות, משקיע או סתם סקרן לגבי סחר מטבע. מדריך זה מסכם את מיטב מתווכי הקריפטוגרפים המסחרים ב- CFDs ומסביר מהו ביטקוין ואיך קונים אותו. Crypto Investing Pro מדריך אותך ביסודות הקנייה והמכירה של ביטקוין ומטבעות מדור קודם אחרים. מדריך זה מסביר הכל על ביטקוין, מהו ולמה הוא כל כך יקר, וכן מדריך שלב אחר שלב כיצד קניתי ביטקוין.

מטבע

היא פלטפורמת מסחר מעוצבת ואינטואיטיבית המסייעת למשתמשים לנווט בעולם העדין של סחר בקריפטו. כמובן, ישנן דרכים רבות אחרות לקנות ולמכור בצורה חלקה ובטוחה בפלטפורמת Coinmama. החלק החשוב, עם זאת, הוא שאתה יכול לעשות גם פיאט וגם מסחר בקריפטו, מה שאומר שזה יכול להיות קל למתחילים להבין. בעוד שאתה זקוק לארנק קריפטו מהחברה, אנו מקווים להפוך את המסחר בקריפטו לקל ומאובטח עבורך. תשכחו מתמונות, זו כמובן העצה החשובה ביותר למשקיעי קריפטו בשנת 2021 ואילך.

eToro מאפשרת למשקיעים לקנות ולמכור ביטקוין ונכסי הבסיס שלו, ואף להעתיק עסקאות שנעשו על ידי משקיעים אחרים. באמצעות e Toro, הם יכולים לקנות, למכור ולסחור בביטקוינים ובנכסי הבסיס ולהחליף אותם בנכסים אחרים.

אם אתה מחזיק בביטקוין ורוצה למכור אותו תמורת את'רום, הבורסה יכולה לעזור לך למצוא מוכר אתריום לסחור איתו. אתה יכול גם לסחור בהצפנה על חוזה ההפרש (CFD), שבו אינך הבעלים של נכס הבסיס ואינך משער על מחירו העתידי.

ב- Robinhood

מסחר בקריפטו זמין רק למשתמשים בארה"ב, ואתה קונה ומוכר רק קריפטו. שירותי המסחר והארנקים של מטבעות קריפטוגרפיים של Swissquote מפולחים וזמינים לכל חשבונות ה- eTrading שלה. לסוחרים יש כמה אפשרויות, שכן המתווך מציג מסחר ישיר במטבע חוץ בעמלות – על בסיס מחירים. ניתן גם להחליף קריפטו תמורת תשלום בבורסה, שם תוכלו לקנות, למכור או לסחור רק בקריפטו.

אם אתה סוחר פעיל במטבעות קריפטוגרפיים, עליך לאחסן את הכספים שלך בבורסה כדי לקבל גישה אליהם. אתה יכול גם להחזיק את המטבעות הקריפטוגרפיים שלך שנרכשו בבורסה, וזה שימושי אם אתה סוחר בהם בארה"ב ומחוצה לה.

חשוב לבדוק עד כמה הנוזל הקריפטוגרפי שברצונך לסחור בו

הוא נזיל, ומידע זה שימושי אם ברצונך לקבוע את מטבע הקריפטו הטוב ביותר שאתה רוצה להשקיע בו. תוכל לקבוע את חילופי המטבעות הגדולים ביותר על ידי הסתכלות ב מספר העסקאות, היקף המסחר והמחיר של כל מטבע מטבע.

אם קריפטוברוקר קולע בבורסה

זה בגלל שהוא מאפשר למנף את המסחר בקרנות הנסחרות בבורסה (ETF) או במרווחי מסחר (CFD). לדוגמא, אפשרות ה- IQ מציעה מסחר מסורתי במטבעות קריפטוגרפיים כמו מט"ח ו- CFD, אך גם מכפילי מטבעות. רובינודה הוא מתווך ההשקעות היחיד שמאפשר מסחר בביטקוין ובמטבעות קריפטוגרפיים אחרים בקרנות הנסחרות. היא מציעה מטבעות קריפטוגרפיים בחינם ומציעה מגוון רחב של אפשרויות מסחר כגון ביטקוין, אתריום, ליטקוין, ביטקוין מזומנים ואתריום קלאסי וכן מסחר בשווקי מטבעות אחרים כמו אתריום וליטקינס. Robinhood Crypto זמין ברוב מדינות ארה"ב, אם לא בכולן, ומציע עסקאות קריפטוגרפיות בחינם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, דרום קוריאה, סין, הודו, מקסיקו, ברזיל, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד , רוסיה, שוויץ, טורקיה, סינגפור, הונג קונג, טייוואן ויפן. – שלא כמו בורסות, בהן סוחרים קונים ומוכרים נכסים כדי ליהנות משינויים במחירים, אנשים משתמשים במסחר במטבעות קריפטוגרפיים כדי להמר על תנודתיות המטבעות הקריפטוגרפיים. מרבית המטבעות הקריפטוגרפיים זמינים רק בבורסה אחת או שתיים וניתן לקנות ולמכור בכל בורסה.

אם ברצונך לדעת כיצד להתחיל לסחור במטבעות קריפטוגרפיים בשנת 2021

מאמר זה מעניין אותך. אם אתה מאמין שערך המטבעות הקריפטוגרפיים יעלה בטווח הארוך, אך אינך רוצה את הלחץ של מסחר פעיל, סגנון זה מתאים לך. צעד ראשון טוב יכול להיות ללמוד כיצד לקנות ולהחזיק מטבעות קריפטוגרפיים בצורה מאובטחת.