כמה עולה שירות ניקיון משרדים?

אחת השאלות הראשונות ששואלים אותי בעיר ובארץ היא כמעט בכל מקום כמה עולה ניקוי הבית שלך. במבט ראשון זה אולי נראה עסק בעלות נמוכה ופשוטה להפליא, אך שקול כמה קשה יכול למצוא מישהו שמוכן לשלם לך עבור המטלות. אולי התגובה הראשונה שלך תהיה שתעסיק רק כמה מנקים מכיוון שניקיון משרדים הוא שירות, כך שהעלות תהיה זולה. אבל עלויות עבודה עשויות לשלוט באסטרטגיית התמחור שלך, במיוחד אם אתה מתחיל מחדש.

אם תבחרו להעסיק מנקה במקום לשכור עזרה ביתית במשרה מלאה, העלות יכולה להיות שונה משמעותית. זה עשוי גם להיות תלוי אם תבחר להעסיק עובד עצמאי או לשכור מנקה.

במקרים מסוימים

עלות הניקיון של הבית יכולה להיות גבוהה משמעותית מניקיון המשרד של אדם אחד אחרי השני. מצד שני, אם תתקשר לחברת ניקיון מקצועית בכדי להשיג שירותי ניקיון בשעות העבודה של הצוות, העלויות שלך עשויות לעלות. בהתחשב בכך, למשל, זמן הניקיון בשבת אחר הצהריים עשוי לעלות כפליים מכפי שחברת הניקיון תגבה, בהתחשב בכך שהוא יכול היה לעלות 100 דולר לשעה. אין הבדל בין העסקת מנקה יבש וניקוי יבש במשרה מלאה. המחירים עבור ניקיון משרדים עשויים להשתנות עבור סוגים שונים של אנשים, כמו גם אם ברצונכם בשירות הניקיון בשעות העבודה או לא.

מכיוון שרוב עבודות ניקיון המשרדים מחושבות לפי שעות, אתה יכול לצפות לשלם יותר אם שטח המשרדים שלך גדול יותר. עם זאת, אם תשלמו שעות, תוכלו גם לשלם יותר עבור שטחי משרדים גדולים יותר, כמו משרדים עם יותר מאדם אחד.

לדוגמא, אם יש לכם שטח משרדים קטן, תוכלו להרוויח מתשלום עבור מ"ר נקי, אך העלות תלויה בגודל שלכם. עבור משרדים גדולים ביצוע כל הניקיון הוא הדרך החסכונית ביותר לעשות זאת ולכן הם בדרך כלל משתמשים בשירות ניקיון במשרה מלאה.

זה יכול לעלות כ -10 $ C למטר מרובע לשעה עבור איש המקצוע להיות במקום. זה עולה כעשרה סנט למ"ר – לשעה – עבור השעות בהן הם נמצאים באתר.

זה באמת תלוי

אבל העלות הממוצעת של ניקיון משרד תהיה בין 0.07 $ ל 0.16 $ למ"ר. זה באמת תלוי בסוג הניקיון, גודל המשרד ומספר האנשים במקום, ולכן אנו מציעים הצעה מוגבלת. עלויות ניקיון משרדים יכולות לנוע בין 2 ל -3 דולר למ"ר, ואילו ניקוי מפואר יסודי יותר יעלה בין 5 ל -50 דולר למ"ר. העלות הממוצעת של ניקיון משרדים היא בין $ 07 ל $ 15 / מ"ר, או בין $ 1 ל $ 1.5 לשעה.

כששוכרים שירות ניקיון לבית או למשרד

עליכם לקחת בחשבון את רמת ואיכות שירותי הניקיון שאתם מקבלים. המחיר תלוי כמה זמן לוקח לנקות את הבית, אבל בסופו של יום הכל עלייך. צרכי הניקיון שלכם, בין אם אתם מחפשים ניקיון חד פעמי או שירות ניקיון שבועי, ישפיעו גם על העלות.

כדי למצוא את שירות הניקיון המקצועי הנכון, עליכם לדעת מה תוכלו לבקש וכיצד זה משפיע על עלות ואיכות השירות. – כמה אתה צריך לגבות עבור ניקיון תלוי במידה רבה בסוג החנות או המגורים שאתה מנקה ובמקום בו היא ממוקמת. עלות שירותי הניקיון עשויה להיות תלויה בשאלה האם אתם מספקים מוצרי ניקיון משלכם או מבקשים מחברת הניקיון לספק אותם עבורכם. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת חברה לניקיון שרותים הוא עלות השרתים. יש לקחת מספר גורמים בבואנו להחליט האם נדרש ניקיון בתים מקצועי או כמה לשלם עבורו. העלות המדויקת של ניקיון משרדים תלויה בתדירות שבה תבחר לנקות את העסק שלך. אם אתם מתכננים מעט גמישות, עלויות הניקיון שלכם יכולות להיות גבוהות למדי, אך תלוי בגודל החדר שלכם אולי לא תהיו רחוקים. ההבדל במחיר הוא 30% בלבד, שהם בדרך כלל בערך העלות הממוצעת של מטפל במשרה מלאה בארה"ב.

זה תלוי במספר משתנים, כולל גודל הבית שלך וסוג השירות שאתה בוחר. עם זאת, העלות הממוצעת של ניקיון בית יכולה להיות תלויה במגוון דברים, כולל מקום מגוריכם, מה שאתם מבקשים מהדיירים ואפילו באיכות השירותים שהם מספקים.

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה ניקיון עבור ניקיון משרדים

עליכם לברר את העלות הממוצעת של חברת ניקיון מקצועית באזורכם ואיכות השירות שהיא מעניקה. עלות הניקיון המסחרי תלויה בסוג הניקיון שתזדקקו לו, בגודל הבית שלכם ובמיקום שלכם בעיר. ועלות שירותי הניקיון המסחרי תלויה באילו מוצרי ניקיון אתם זקוקים למשרד שלכם, כמו שטיחים, שטיחים, רהיטים ומוצרי ניקיון אחרים.