המדריך לקניית מוניטור לאולפן הקלטות

לצורך הגדרת השמע האולטימטיבית, עליכם להתמקצע בסאונד ולהוציא כסף רב על טיפולים אקוסטיים. מדריך זה מיועד לאלו מכם שרוצים לבחור את הרמקולים המתאימים לאולפן המוסיקה שלכם. אני אספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לבחור את צג הסטודיו הראשון שלך.

עליך להגדיר את התקציב שלך, את התקציב שתקצה לטיפול אקוסטי נכון, ולהימנע מלהגדיל את יכולתך. הנקודה שלי היא שאם אתה מוציא פחות מ -1,000 דולר על צג אולפן, אתה שם כמה מאות דולרים בצד וקונה צג קצת יותר זול.

ייתכן שתרצה לעבור מדיוק של צג אולפן לצליל ההקלטה שלך במערכת סטריאו לצרכן

רכישת זוג זול יותר להשמעת שיר האודיו שלך תתן לך מושג טוב יותר איך המראה שלך ייראה וישמע לצרכן הממוצע. עם תקציב גדול יותר, תוכל אפילו לשקול זוג צגי סטודיו נוספים.
לעוד פרטים על המדריך לקניית מוניטור לאולפן הקלטות ומוניטור לאולפן מומלץ לגשת לאתר audiovideo.co.il

אם אתה רוצה לקנות צג יחיד, אני ממליץ לנסות מגוון צגי אולפן, אך אני מציע שיהיה לך אולפן ביתי אליו לפני שתתחיל. אם אתה מתערבב עם אוזניות ורצונך להקליט, כדאי לך לשקול הפעלה.

צג מסוג זה מתאים לאולפן הקלטות ביתי

מכיוון שאתה זקוק לחדר מטופל אקוסטית כדי להפיק את הצליל הנכון. צג האולפן בשדה האמצעי עובד הכי טוב בחדר עם איכות צליל גבוהה וטווח תדרים רחב. תגובת התדרים השטוחה של צג אולפן מאפשרת לך לשמוע את ההקלטות שלך במדויק, אך אתה זקוק לה. מכיוון שהוא נועד להשמיע תדרי שמע, לא נדרשת איכות צליל בתדר גבוה של רמקולים צרכניים שיכולים להגיע עם מחשב Hi-Fi. עם תגובת תדרים שטוחה, צגי הסטודיו שלך יכולים לתת לך את הצליל הברור וחסר הצבע הזה. והכי חשוב, חתימת הצליל שלך חייבת להיות שטוחה וצגי הסטודיו מסוגלים להפיק צליל נהדר וניטרלי שאינו צבעוני. וודא כי צג הסטודיו שלך מנוטר אפילו עם רגישות גבוהה ותגובת תדרים שטוחה, כמו גם לוח צבעים רחב.

בעת בחירת צג לסטודיו הביתי שלך, עליך לשים לב גם לעיוותים על הצג שלך. השלב הראשון בבחירת צג הסטודיו שלך הוא לבדוק את מידת העיוות על המסכים שלך. בעת בחירת צגים לאולפנים ביתיים, כדאי לשים לב גם לעיוות על הצג.

החליטו מה חשוב בצג האולפן שאתם קונים

בררו מהו צג ההקלטה שלכם, קבלו את הדגם הרצוי והחליטו איזה פיסת הצג הטובה ביותר עבור האולפן שלכם. למרות שיש לקחת בחשבון גורמים רבים בעת רכישת צגים ורמקולים, זה יכול להיות מכריע בהתחלה. לאחר שקראתם מדריך זה כיצד לבחור צג אולפן לאולפן ביתי, אתם מוכנים לשלב הבא בבחירת היצירה הטובה באולפן המסכים שלכם! לחץ דרך לקבלת מידע נוסף על צגים שנראים כמו אולפני בית טובים, כמו גם רשימה של הדגמים הפופולריים ביותר.

הצליל של הצג שלך צריך לשקף את סוג הפרויקט שאתה מקליט

ואם התמהיל שלך נשמע טוב ככל האפשר, אז אתה צריך סט של צגי אולפן אם אתה באמת רוצה לקחת את זה ברצינות. אם אתה מוזיקאי רציני או מהנדס סאונד, אתה צריך כמה שיותר צגים שאתה יכול לשים עליו את היד. אנו ממליצים לך לבקר בחנות מוסיקה איכותית (לרבים יהיו חדרי שמע מקצועיים) ולהשתמש בצגים כדי לראות איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלך. לאחר ששכנעתם את עצמכם שאתם רוצים להשתמש בצג אולפן, תוכלו לגלות איזה צג מתאים ביותר לסטודיו שלכם.

בפוסט נפרד

אנו ממליצים לך לבחור את צג הסטודיו הגדול ביותר שתוכל לקנות, מכיוון שצגי אולפן קטנים יותר אינם מייצרים די נמוך. אם חיפשתי צג אולפן טוב במחיר נמוך מ- $ 200, הייתי אומר שמצגי הסטודיו הזולים ביותר עבור סטודיו לזוג עולים כ- $ 1,000 עד $ 2,500, או כ- $ 500 עד 1,200 $.

אחרי הכל

אתה זקוק לזוג אוזניות טובות ולצג אולפן, אך כדי להתחיל, כדאי שתבחר קודם באפשרות אחרת. אחד היתרונות של החלפת האוזניות הטובה ביותר כבר עכשיו הוא שאתה יכול להשקיע בצגים טובים שבהם תוכל להשתמש גם אם אתה לא מקליט בזמן שאתה משתמש בהם.

אז עם תקציב תוכלו למצוא מגוון צגי אולפן שיעשו את המשימה הזו בשבילכם

המסך הטוב ביותר לאולפן הביתי שתוכלו למצוא לתקציב שלכם הוא צג Kali Audio LP-6. צג אולפן פעיל זה מצויד במגבר מובנה, כך שניתן יהיה להשתמש בו בסטודיו ללא רכישות נוספות.

מאמר זה נכתב מטעם אודיו וידאו – Audio Video