איך מקבלים רשיון נוטריון

הפיכתם לנוטריון בפלורידה יכולה להיות תהליך מכריע, אך ניתן להסתיים תוך מספר שבועות עם מעט עזרה מרשויות אכיפת החוק המקומיות שלך. כל תהליך הפיכתו לנוטריון אורך כשישה שבועות. המדינה בודקת את הקורסים והמבחנים שלך, עורכת בדיקות רקע, מטפלת בבקשותיך ובפורמליות שלך, ועוד הרבה יותר. ברגע שהבקשה שלך נחשבת מספקת, תהליך הפיכתך לנוטריון לוקח בערך 45-60 יום. המחצית הראשונה של הציבור – מאושרת – תקבל את הבקשה והחצי השני יעבור את הבדיקה הנוטריונית הנדרשת על ידי המדינה. לאחר שקיבלת את הציון שלך מהבדיקה הנוטריונית, אתה יכול להירשם לבדיקה נוטריונית ממלכתית. בחינה מקדימה זו מקוונת ויש להשלים אותה לפני שניתן לרשום מועמד לבחינה נוטריונית, אך היא זמינה באופן מקוון לזמן מוגבל.

לרוב הבקשות הנוטריוניות יש תשלום נמוך, לכן שאל את מזכיר המדינה כמה תעלה בקשתך. לאחר שתשלים את חלק 3 בבקשת הנוטריון שלך, תחייב גם את הנוטריונים בשכר טרחה.

הערה: הנוטריון יגבה תשלום, אך לא יציג את העמלה שנגבית לאחר מעשה נוטריוני זה. לאחר מכן הנוטריון רשאי לגבות תשלום זה מטעם מדינת ניו יורק, ארצות הברית של אמריקה ומשרד החוץ.
כדי לקרוא עוד על איך מקבלים רשיון נוטריון ונוטריון מחירון 2021 מומלץ לגשת לאתר notaryon-online.com

אין צורך בהגשת אישור ריק נוטריוני בנוסף להלוואה הנוטריונית

חבילה זו היא באופן אוטומטי חלק מהרישיון המסחרי שלך ומחבילת האג"ח המסחרית של מדינתך. תקבל חבילה מנציבות הנוטריון המנפיקה, הכוללת הלוואה מסחרית ולא מסחרית. איגרת החוב של הנוטריון מכסה באופן אוטומטי את מדינת ניו יורק, את ארצות הברית של אמריקה ואת מחלקת המדינה של ארצות הברית ואת הרשויות שלהן.

עליך להיות בעל נוטריון שמנהל טופס בקשה לאישורו

אך באפשרותך להתעלם מהשבועה של "נוטריון בונד" ואין זה חוקי שנוטריון יישבע בשבועה לשם כך. אין אדם רשאי להשתמש בעמלה שלו תחת שם חוקי אחר או לקבל רישיון, רישיון או רישיון מסחרי בשמו של אדם אחר מלבד הפקיד הציבורי של מדינת ניו יורק, ואף אינו רשאי להשתמש או להשתמש בוועדה שלו תחת שם חוקי אחר. כאשר תם תקופת העמלה של נוטריון, הוא יכול לחדש את העמלה שלו על ידי הגשת בקשה לבא כוחו של נוטריון אחר כך מרחוק. כל רישום המסיים את משרד הנוטריון האלקטרוני אינו מסיים אוטומטית את העמלה הבסיסית של משרד הנוטריון. אינך יכול להאריך את ועדת הנוטריון שלך לאחר תום תקופת כהונתו, אלא אם כן ביקש ברצף לקבל ייפוי כוח מרוחק ו / או נוטריון.

הנוטריון יכול לבקש חידוש הוועדה שלו על ידי ביקור באתר של שר החוץ. לאחר החידוש, נוטריונים חייבים לכהן בתפקיד במשך 30 יום לפחות על מנת לחדש את העמלה שלהם, ולאחר מכן היא עלולה לפוג.

אם ברצונך ללמוד עוד על הפיכתך לנוטריון מקוון

תוכל לבקר באתר שר החוץ "קבלת רישיונות נוטריון". אם אתה עדיין לא שם, יש לנו משאבים נוספים שבהם תוכל לברר מי הנוטריונים ומדוע עליך להיות העמלה שלהם. כאשר אתה פונה לראשונה למשרד נוטריון, השלם את השלבים הבאים על ידי מילוי הבקשה באופן מקוון.

התייעץ עם הנוטריון במדינתך

כדי לראות מה אתה צריך לעשות כחייזר תושב, או פשוט בקר באתר האינטרנט שלהם. לקבלת דרישות חינוך ספציפיות למדינה, צרו קשר עם נוטריוני המדינה או מנהלי ציבור. למידע נוסף על דרישות ההכשרה והרישוי שלהם, בקר באתרי הנוטריונים הממלכתיים.

לפני שתגיש בקשה לרישיון שלך לנציבות נוטריון בקליפורניה, עליך לעבור קורס אצל ספק שאושר על ידי המדינה כגון ועדת הנוטריונים בקליפורניה ואז לעבור מבחן.

תהליך חידוש העמלה שלך בקליפורניה

הוא זהה להיות נוטריון בפעם הראשונה, עם הבדל אחד. לאחר שסיימתם את תהליך הפיכתכם לנוטריון, עליכם לעבוד לפחות שנתיים לפני שתצטרכו לחדש את האישור ברוב המדינות. כאשר תקופת כהונך הנוכחית כנוטריון תפוג, ההסמכה הכתובה שלך תאושר מחדש ותוכל לקחת אותה שוב. כדי לחדש ועדת נוטריון בווירג'יניה, עליך לעבור מבחן דומה לזה שביקשת.

כאשר אתה מגיש בקשה ראשונה לוועדת נוטריון

עליך להופיע באופן אישי כדי לאשר את בקשת החידוש שלך באישור, על ידי אימות מגוריך במיין על ידי גורם רשמי, רשם או בוחר. עליך להגיש את בקשתך לנוטריון, מכיוון שאג"ח הנוטריונים היא חובה עבור עמלות הנוטריונים הרגילות ויש לך את הקשר הנוטריוני הדרוש.

תלוי במדינה

מועמדי נוטריונים יצטרכו להציג "אג"ח ציבורית נוטריונית" אם הוועדה תאשר זאת. אם הזמנת חבילת משלוח בתחילת תהליך הבקשה, עליך להציג הוכחת עמלה מהנוטריון שלך ליצרן חותם הנוטריון על מנת לעבד את ההזמנה. לאחר שהקמת חשבון משרד נוטריון בכדי להתחיל את בקשתך המקוונת לחידוש משרד הנוטריון, תוכל לחתום ולהגיש את בקשת הנוטריון שלך באופן אלקטרוני.