סיגריה אלקטרונית ונוזלי אידוי

סיגריות אלקטרוניות, המכונות גם "סיגריות אלקטרוניות", נהנות מפופולריות מהירה, במיוחד בקרב צעירים ומבוגרים צעירים. מתברר כי מעשנים משתמשים בהם כבר יותר מעשור, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). כאשר הם הוצגו, הסיגריות היו צריכות להיות מרשם בלבד ולא היו זמינות לקטינים. מאז 2007, כאשר הוצגו גרסאות צרכניות וחנויות ערבבו תערובות נוזלים מהבילות משלהן, האידוי הפך לעסק מקומי, ואנשים צעירים רבים יותר יכלו להכיר אדים שאולי מעולם לא ניסו זאת אחרת. צעירים ומתבגרים לעיתים קרובות אינם יודעים כי המוצרים של ג'ול הם סיגריות אלקטרוניות ומכילים ניקוטין, כך שאם אתם מכורים לניקוטין, תוכלו להחליט לפתור את הבעיות שלכם בסיגריות רגילות. מכיוון שסיגריות אלקטרוניות הופכות את האידוי לקל ומספק, תוכלו לקנות את ערכת המתנע לסיגריה אלקטרונית מבית Vapor4Life.

המכונה לעיתים "עטים באדי אדים", לסיגריות אלקטרוניות במערכת הפתוח יש מכשיר clearomizer אותו אתה ממלא ידנית בנוזל אלקטרוני ומתנדף.

מערכת זו גדולה מסיגריה אלקטרונית טיפוסית ונועדה לאדות ניקוטין נוזלי בכדי לתת למשתמש בעיטה גדולה יותר בניקוטין

מוצרים אלקטרוניים אלה פועלים על ידי חימום מחסנית נוזלית עם ניקוטין, טעם וכימיקלים אחרים לאדים ושאיפת הניקוטין. במהלך האידוי, ה"נוזל האלקטרוני ", המכיל בדרך כלל ניקוטין וכל שאר המרכיבים הדרושים להכנת תרסיס, מחומם אך אינו נשרף.
למידע נוסף אודות וייפ וסיגריה אלקטרונית ונוזלי אידוי כדאי לגשת לאתר josefito.com

נוזלים אלה מכילים לעיתים קרובות כימיקלים אחרים המשמשים לייצור אדים

שחלקם נשאפים לריאות וגורמים לבעיות נשימה. מרבית נוזלי האידוי מכילים נוזל בסיס הנקרא פרופילן גליקול, סוג של גליצרול המסייע בהפיכת הנוזל לאירוסול הניתן לשאיפה.

ישנם סיגריות אלקטרוניות ואדים הטוענים כי אינם מכילים ניקוטין

אך בדיקות הראו כי ניקוטין הוא מרכיב נפוץ ויכול להכיל יותר ניקוטין לאורך זמן מאשר סיגריות רגילות. לדוגמה, רמות הניקוטין בקרב האנשים הנוזלים בשאיפה עם סיגריה אלקטרונית מכילות לעיתים קרובות תוכן ניקוטין הגבוה מזה המצוין בתוויות שלהם. מחקרים מראים שמשתמשים מנוסים בסיגריה אלקטרונית צורכים ניקוטין פי שניים יותר ממעשנים. ישנם אפילו מחקרים ראשוניים בבעלי חיים המצביעים על כך ש- JUUL יכולים לשחרר פי שלושה יותר ניקוטין בסיגריה רגילה מאשר סיגריות, ואין שום עדות להשפעות ארוכות טווח על בריאות הריאות. מכיוון שסיגריות אלקטרוניות מכילות לעתים קרובות כמה מאותם כימיקלים כמו סיגריות קונבנציונליות, עשן אדים יכול להיות רעיל לאנשים בסביבה. הסיכונים הבריאותיים של עישון סיגריה אלקטרונית נובעים מהאדים המופקים ומכמות הניקוטין המגיעה לריאות ומצטברת בדם.

כפי שעולה מהעבודה הנוכחית

בתכנון מחקרים עתידיים על סיגריות אלקטרוניות, החוקרים צריכים לשקול את ההבדל בין ניתוח אדי הסיגריות האלקטרוניות לבין ניתוח הפתרונות לסיגריות אלקטרוניות, מכיוון שהפרופילים הכימיים שלהם שונים זה מזה. מדידות של מותגי סיגריות אלקטרוניות יכולות להתבצע גם כדי לקבוע את ההרכב הכימי של אדין.

כפי שמוצג באיור 6

ניתוח הפתרונות לסיגריות אלקטרוניות הראה שהם מכילים את החומרים המצוינים על תוויות המוצר. התוצאות מראות כי פתרונות לסיגריות אלקטרוניות מכילים פרופילן גליקול, גליצרול וניקוטין, אשר רשומים על ידי היצרנים. ברור שלכל הספקים שרושמים חומרים אלה על גבי תוויות יש ריכוז גבוה של ניקוטין וכימיקלים מזיקים אחרים במוצריהם. תוצאות המחקר של פתרונות סיגריה אלקטרונית של יצרנים שונים הראו כי הם מכילים את כל התרכובות המופיעות על התווית על ידי היצרנים, כמו גם כימיקלים רעילים אחרים.

סיגריות אלקטרוניות משמשות אנשים שאינם רוצים לעשן אך רוצים שניקוטין ישמש למטרות אחרות

כגון עישון, הפסקת עישון או כחלופה לעישון סיגריות. סיגריות אלקטרוניות ואדים מאפשרים לצרכנים את כל מה שהם צריכים או רוצים, כמו שליטה ברמות הניקוטין, אפר וזפת.

המשתנים הבלתי תלויים הם

בין אם אתה מעשן סיגריות אלקטרוניות, הכוונה שלך לעשן סיגריות קונבנציונליות והסיבה שלך להשתמש בהן, בין אם יש מישהו שמבקש ממך להשתמש בהן, ותכולת הניקוטין והקוטין בשתן שלך. אם אתה מעשן סיגריה אלקטרונית, אין משתנים, אך אם עישנת סיגריה אלקטרונית ויש לך סיבה להשתמש בה, ואם אין כוונה לעשן סיגריה קונבנציונאלית, אין משתנה עצמאי, כגון ניקוטין. מפלסים, אפר וזפת.

המדגם כלל מעשני סיגריה אלקטרונית פעילים שעישנו לפחות סיגריה אחת קונבנציונאלית (למשל חבילה אחת ליום)

המשתנים הבלתי תלויים, כמו הסיבה והכוונה לשימוש בסיגריות אלקטרוניות, בין אם אתה האדם שביקש ממך להשתמש בהם, ותכולת הניקוטין והקוטין בשתן שלך, נקבעו מראיונות עם שאלונים.

המכשירים המופעלים באמצעות סוללה מאדים נוזל המכונה מיץ קיטור נוזלי

כדי לייצר קיטור שהמשתמש שואף. המיץ מחומם בסיגריה אלקטרונית או במכשיר אדים ומייצר אירוסול אותו המשתמש יכול לשאוף. מערכת אספקת הניקוטין האלקטרונית בסוף החיים, המסווגת כסיגריה אלקטרונית (למשל מאייד, סיגריה – כמו מכשיר או מכשיר אדים), כוללת סוללה, מנוע חשמלי וכמות קטנה של ניקוטין נוזלי, כגון אדי ניקוטין.