קוסמטיקה לנשים

האישה הממוצעת משתמשת בשניים-עשר מוצרי יופי שונים מדי יום, עד כמה שם בלבד, ויש כאלה שיש להם ניסיון בחגורה וממלאים את החסר באוסף שלהם. מוצרי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר כוללים מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח לשיער, קוסמטיקה לגברים ונשים, איפור ומוצרי שיער לנשים. להלן מבט על כמה ממוצרי היופי שאנו נשבעים ואיך הם יכולים בסופו של דבר להרוג אותך. קחי את זה ממני, אני טירון איפור שמעדיף להסתכל בלי איפור.

רוב מוצרי הקוסמטיקה שונים במריחה המיועדת שלהם, בין אם הם מיועדים לשימוש בפנים או באזור העיניים, בדרך כלל מיושמים בעזרת מברשת, ספוג איפור או קצות האצבעות.

זה לרוב המקרה כאשר נשים עושות קוסמטיקה איכותית כמו שפתון, קרמים, קרמים ושפתון. חברות קוסמטיקה נקטו גישה זו בשנים האחרונות, כאשר הפופולריות של מוצרי קוסמטיקה לנשים גברה בשנים האחרונות.
למידע נוסף בנושא יש לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

אימאן קוסמטיקה היא צעד רחוק יותר מבתי מרקחת המנוהלים על ידי חברות כמו וולגרין, שנרכשו בספטמבר בסכום שלא פורסם על ידי מספר קמעונאים גדולים, כולל מייסי'ס, נורדסטרום ומייסי'ס.

Fenty הפכה את התעשייה על פיה כשהציגה מדגישים

שפתונים ומוצרי איפור אחרים בכדי להאיר קהל קוסמטיקה מגוון שלעיתים קרובות התעלמו ממנו או הושמדו על ידי מותגי יופי אחרים. מותג היופי, שנוסד בשנת 1976, כבש את שוק ארה"ב עם קו הקוסמטיקה הראשון שלו בשנות החמישים והשישים, ובמקביל הושג הרעיון של הרמוניה צבעונית לתעשיית האיפור. חברות הקוסמטיקה הגדולות החלו לייצר קווי מוצרים משולבים לנשים בכל הגילאים, מהיום – כיום בני 50 – ועד למאה ה -21.

גם הוליווד מילאה תפקיד חשוב

שחקניות קולנוע ביססו אידיאלים יופי חדשים ומוצרים תומכים, כולל מוצרי קוסמטיקה שמעט מעט נשים לבשו באותה תקופה. צינורות קומפקט מתכתיים ושפתונים הדגישו את ניידותם של מוצרי קוסמטיקה כך שנשים יוכלו להשתפר מדי יום. הקשר בין קוסמטיקה לזנות לבין ציור נשים נותר חזק במאה ה -19, ונשים שהעזו להשתמש בקוסמטיקה עשו זאת בחשאי וביד קלה. עם זאת, הקבלה הרחבה יותר של השימוש בקוסמטיקה הובילה לדור חדש של נשים, שרבות מהן ראו באיפור כלי לשימוש נגד סטנדרטים חברתיים לא הוגנים. נשים אמריקאיות עשירות עודדו להשתמש באיפור, והסלונים שלה הציעו בחשאי טיפולים.

נציג המכירות שאל נשים שבדרך כלל אינן מתלהבות מקניית קוסמטיקה ברשת אילו חסמים מונעים מהן לקנות יותר מתמרוקים בחנויות המקומיות שלהן? נשים נוטות לקנות יותר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים מאשר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים

הקטגוריות הקמעונאיות ביצעו ביצועים טובים משמעותית מקטגוריות מקוונות מבחינת שביעות רצון הלקוחות ושירות הלקוחות.

מומלץ לנסות את   קובי ברוך מוצרים לחויה מושלמת

לצד העובדה שרוב האיפור מיוצר מעור

מרכיבים בטוחים – הביקוש למוצרי יופי גדל בשנים האחרונות. יתר על כן, שוק הקוסמטיקה לנשים נהנה מהמודעות הגוברת למוצרי קוסמטיקה לנשים, שכן נכללו מותגים בולטים – נתמכים. תקני יופי אירופיים, ישנם מוצרים קוסמטיים נוספים המשמשים לעמידה בהם.

אז השוק פתח הזדמנויות עצומות לאלה שבודקים את כל האפשרויות הקיימות לפני שהם מקבלים מותג קוסמטיקה משלהם. נשים כבר לא נתונות לחסדיהם של מותגי האיפור כאשר MatchCo סורק את עורך ומניח מגוון יסודות המותאמים לכל גוון עור.

כימיקלים משמשים לייצור מוצרים אלה והם משתנים ממותג למותג, אך גם הצרכים של כל האנשים בנוגע לשימוש באיפור משתנים.

טוב ככל שיהיו מוצרים אלה

אם ברצונך להשיג את שווי כספך, אל תשתמש במוצרים סטנדרטיים. להלן ערכנו רשימה של מותגי איפור שנעשים לאט אך בטוח על ידי נשים צבעוניות ונמצאים בבתי מרקחת כמו ספורה ואולטה. כל מוצרי היופי הללו זמינים בקולקציית SepHora המדהימה שלנו, ואל תשכחו, תוכלו למצוא אותם גם בבית המרקחת המקומי שלכם או ברשת. לרשימת המותגים הפופולריים הזו שאלתי נשים לגבי מוצרי האיפור האהובים עליהם, ובמה הם משתמשים. למשיבים הייתה אפשרות לציין את סימני המסחר שלהם (לא מיוצג) ו- T-3.

לפני מלחמת העולם השנייה, נשים היו נוטות יותר להשתמש בבקבוקים שלמים של שפתון ולק לפני שקנו חדשות. לאחר המלחמה, 80-90% מהנשים האמריקאיות ענדו שפתון, וחברות כמו אבון ורבלון הרוויחו מכך כסף – אופנה מושרשת עמוק.

עם התבגרות שוק הקוסמטיקה

עסק היופי יצר מותגים ייחודיים שנועדו לפנות לנשים על פי הדמוגרפיה ואורחות חייהן. זמן קצר לאחר המהפכה האמריקאית, זה היה בלתי מקובל מבחינה חברתית לצבוע שפתיים, עור, עיניים וציפורניים באמצעות מוצרי קוסמטיקה. נשים השתמשו במונח "איפור" במקום "צבע", דבר המצביע על כך שקוסמטיקה לא הייתה שם כדי לכסות מראה, אלא כדי להשיג מראה אידיאלי.