מה זה קריאטיבי מנצח

פרסי הקריאייטיב של הרמס הכריזו היום על הזוכים בתחרות פרסי התמונות היצירתיים לשנת 2020 עבור אנשי מקצוע יצירתיים חדשים. תוכנית הפרסים העולמית, המנוהלת על ידי התאחדות אנשי המקצוע בשיווק ותקשורת (AMCP) והוקרה לעבודה יצירתית יוצאת מן הכלל, הכריזה על PeopleReady כזוכה בתחרות השנתית השנייה שלה עם יותר מ -1,000 הגשות צפויות. בתחרות זו, תוכנית הלמידה הזוכה מדורגת כתכנית ההכשרה הטובה ביותר לווידאו ולבשת לאנשי מקצוע בתחום השיווק והתקשורת בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה. זה יוכרז ב -10 באוקטובר 2020, בטקס בניו יורק, עם למעלה מ -2,500 תמונות יצירה זוכות מ -16 קטגוריות.

התחרות ביקשה מהמשתתפים ליצור UGC, בו הוצגו כיצד לבצע טריק מצחיק עם כדור וובובה, כאשר הזוכה יקבל אוסף של מוצרים הקשורים ל- WABoba.

ViacomCBS תבעה זהב בטקס הפרסים ומאמינה ש- AAA מילאה תפקיד משמעותי ברווחת הפרס

בעוד פרסים והכרה בהחלט מניעים ומעוררים השראה, ניתן לפתח פעילויות עממיות, סדנאות ופורומים להנחיה, השראה ועיצוב כישרונות צעירים. למשתתפים ניתנת האפשרות להציג את כישוריהם היצירתיים בפרס ייחודי ומשכנע לעיתים קרובות, ובעוד שהם בהחלט יכולים להניע אותו ולעודד אותו, הם יכולים גם להמשיך בכך על ידי הנחיה או השראה של כישרון צעיר. הפעולה שהוענקה בקטגוריית המזון משקפת את החשיבות להחזיר משהו לקהילה, לא רק מבחינה כספית, אלא גם באופן חיובי.

עם זאת בחשבון

נבחן כמה רעיונות תחרות שיכולים לעזור לך לשלב את המותג שלך בהגרלות או בקידום הבא. שיווק יכול להרוויח עוד יותר מתחרות ויצירתיות, כמו גם מהגברת המודעות למותג, יצירת לידים חדשים וחיזוק היחסים עם הלקוחות הנוכחיים.

שנית

לכל סוג של רעיון תחרותי יש אופי מהותי שיכול לשפר את הקשר של הזוכה עם המותג שלך בדרכים שונות, לא רק מבחינת המחיר עצמו. עד כה התמקדנו בסוג הערך שפרס אמור להציע לזוכה בתחרות. זכור, עם זאת, שהפרסים והתגמולים שהלקוחות שלך נכנסים לזכייה חשובים באותה תקופה לא פחות מלהביא התרגשות לתחרות שלך. בדרך זו, תוכלו לשמור על הזוכים בתחרות קשר עם המותג לזמן מה.

ככל שתכתבו יותר, כך יתרשמו שאר הרשומות שלכם בתחרות הכתיבה היצירתית.

אם אתה רוצה לשים סבב יוצא דופן באמת בתחרות או במתנה הבאה שלך

אתה יכול לשאול את העוקבים שלך מה עליהם לעשות בתמורה למשחק בחינם. אתה יכול לארגן תחרות "תגובה לזכייה" כדי להפוך את האתר שלך לפופולרי עוד יותר. אם אתה חוזר ליצור תוכן שנוצר על ידי משתמשים, תחרות יכולה להקל עוד יותר על הקשה על ידי הענקת הפרס הגדול לסרטוני האתגר הטובים והמשותפים ביותר שלך, כולל hashtag ממותג. זה יכול גם לתת לך משהו שהזוכה בתחרות יזכור לזמן מה.

גישה זו משמשת את המשתתפים להגשת הצעות התחרות שלהם

ושופטי השולחן העגול נותנים את משובם ומייעצים באילו ערכים הם הטובים ביותר. בסיום התחרות האדם עם הכי הרבה נקודות והמלצות זוכה בפרס העליון. ניתן גם לארח תחרות בשיתוף עם פלטפורמת מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם.

באופן לא מפתיע

freebies והגרלות הם דרך נהדרת לשפר את חווית הלקוח ואת הקשר עם המותג שלך. אם הגרלותיכם פשוט מורות ללקוחותיכם ללחוץ כאן כדי לזכות בהזדמנות לאייפד בחינם, יש לכך השפעה מינימלית על יחסי הלקוח עם המותג, אך הכרה בתור זוכה C2A יכולה לבנות את המותגים שלכם כדי למשוך כישרונות חדשים. פרס זה מהווה פלטפורמה רב תחומית חזקה לקידום הקמפיינים, הפתרונות היצירתיים והרעיונות שלך בשוק בינלאומי באמת.
למידע על מה זה קריאטיבי מנצח יש לגלוש לאתר kratza.co.il

אם זוכה פוטנציאלי נפסל מכל סיבה שהיא

רשאי המנהל להעניק את הפרס לזוכה אחר על ידי בחירת המשתתף בעל הציון הגבוה ביותר הבא, אך זוכים פוטנציאליים חלופיים כפופים לדרישות הכלל הרשמי. שוב, אנו רוצים שתעקוב אחרינו ותעניק פרס אחד או יותר שהזוכה בתחרות אכן רוצה. בפרט, הזוכים רשאים לזכות בפרס אחד בלבד (1) עבור כל אחת משלוש (3) הקטגוריות המפורטות לעיל, וייתכן שאתה זכאי לפרס מדורג של עד ארבעה (4) פרסים לקטגוריה או בסך הכל חמישה (5) נקודות. אם לא ניתן ליצור קשר עם זוכה פוטנציאלי, אינו חותם על תצהיר או טופס מס בתקופה הנדרשת, או לא מחזיר את הפרס או הפרס שאינו ניתן למסירה, אותם זוכים פוטנציאליים יאבדו את הפרסים. אם זוכה פוטנציאלי לא מצליח למלא או להחזיר תצהיר אישור או שחרור נדרש בתוך פרק זמן שנקבע על ידי נותן החסות, הוא ייפסל ויאבד את כל הפרסים על פי שיקול דעתו של המנהל.